Kevesebb lesz a kintlévősége, gyorsabban fog a pénzéhez jutni, több ideje marad az új vevők megszerzésére, csökken az adminisztrációja!

Ne legyintsen, hogy ez csak uncsi marketinges duma. Lehet, hogy stílusában az. De igaz, én kipróbáltam. Nekem bejött! Önnek is be fog.

Mindig is utáltam számlát írni – de nem azért- hanem mert sok időmet vitte el. Mindig csak a macera volt vele, melyik tömbbe, mennyit hagyjak ki üresen, hogy később „jó legyen”, kinek mi a neve, címe, ha ezzel megvoltam akkor boríték, címzés, tértivevény (ami hiánycikk a kis postán) majd kisposta.
Mellékes információ a kisposta a fogarasi úti Tescóban található, nem tudom mitől kicsi, szerintem nagyon is forgalmas, de a méretére hivatkozva csak max. 5 feladó vevényt adnak ki egyszerre. De nem ez a lényeg, hanem, hogy macerás és kész.
Szóval gyűlöltem, ezért halogattam, ebből adódóan a bevétel meg mindig tetemes késéssel folyt be a cégbe.

 Ki volt ezért a hibás?
 Természetesen Én, ki más!

Pár éve áttértem a gépi számlázásra- ami nem azt jelenti, hogy nincs kézi tömböm, mert néha jól jön az- mert egyszerűbbnek tűnt. A technológiai fejlesztés beváltotta a reményeket, valóban felgyorsult a folyamat. A fél munkanapot + posta, ez valójában 2-3 nap volt, mert mindig közbe jön valami, telefon, ügyfél, kéretlen értékesítő,..stb sikerült leszorítani nettó 4 óra alá- azaz egy munkanapba, úgy hogy ebben már benne volt a számlák pdf-ben való el mailezése is.
 Királyság!
Főleg, hogy az ügyfelek is gyorsabban és rendszeresebben utaltak innentől fogva. Átlag egy héttel felgyorsult a pénzforgalmam sebessége. A beruházás az első hónapban megtérült csak a postaköltség csökkenéséből adódóan. Ez valljuk meg nem rossz, de éreztem van ebben a dologban több is.

A programozók is ráéreztek erre. Ekkor nagy örömömre megjelentek a felhő alapú számlázó szolgáltatók. Lefordítom kockáról (a tinik így hívják az informatika rabjait) – vállalkozóra, nem az asztali gépen fut a program, hanem az interneten, bárhonnan elérhető, a kollégáknak is adható felhasználói jogosultság, és még a könyvelőnek is lehet adni betekintési jogosultságot.
Könyvelőként is imádom, felmegyek az ügyfél felületére és letöltöm a számláit, nincs gond, hogy otthon hagyta, nem kérdés hogy kihagyta vagy sztornózta, mindent látok, mindenhez hozzáférek ami ahhoz kell, hogy a munkámat zökkenő mentesen végezhessem.

Van ennél jobb?
Van, mindig  mindennél van jobb. Csak nem mindig tudunk róla.

Én rátaláltam, könywellőként kötelességem megosztanom Önnel.

Online számlázás, ami automatizálható tehát elég egyszer felvinni az ügyfél adatait és ha nincs változás akkor be lehet állítani, hogy minden hónap adott napján állítsa ki az aktualizált dátumú számlát. Várjon, nincs még vége, nem csak elkészíti automatikusan a számlát de a levelező modul ki is küldi az  ügyfélnek, még mindig nincs vége. Az ügyfél/vevő miután megnyitja a számlát tartalmazó mailt, akár azonnal fizethet. A levélben elhelyezett hivatkozásra kattintva átkerül a fizetési szolgáltató felületére ahol bankkártyával vagy utalással fizethet. Sokan idegenkednek a bankkártyától, de ez nem baj most meg fogják szeretni. Ebben a kormányzat is sokat segít :-) mivel az utaláson van tranzakciós adó, a kártyás fizetésnél viszont nem lesz. Éves szinten ez a költség akár egy hosszúhétvégés wellnessezés ára is lehet. Fogadjunk, most már kezdi Ön is megszeretni a kártyás fizetést?  De az szolgáltatás kínálta előny cunami még mindig nem ért véget.
Tehát  havonta automatikusan   kiállított számla, automatikusan mailben kiküldve, azonnali költségtakarékos fizetési lehetőség, a fizetési szolgáltató segítségével. Most jön a kedvencem, mivel egy fizetési szolgáltató van beiktatva a folyamatba, ezért egyértelműen beazonosítható ki és mit utalt nekem. Amint érzékeli a szolgáltató, hogy a partner számlájáról le lett emelve a pénz, egyből kifizetett státuszba helyezi a számlát a számlázó program analitikájában.
Nem kell megnyitnom minden reggel a bankot, nem kell azon gondolkodnom, hogy vajon a Nagy István számlájáról ( akinek Soksikert Bt.- re állítottam ki a számlát) vajon miért ez az összeg folyt be.  Mondjuk két havi díjnak kevés, ha meg a bruttóra rászorzom még egyszer az Áfa-t annak meg sok :-), ki érti ezt?
A lényeg, hogy innentől már ezzel sem kell már bajlódnom.

Mire alkalmas még ez a szolgáltatás?

Lehet vele termék és szolgáltatásértékesítési kampányokat csinálni, teljesen leautomatizálva.
A civil szervezetek alapítványok részére is kiválóan alkalmas adománygyűjtő kampányokhoz, mivel nem csak számlát és díjbekérőt, hanem adományozó levelet is tud generálni.
Ha érdekli ez a szolgáltatás amivel éves szinten napokat és százezreket, milliókat takaríthat meg, akkor kérjen még részletesebb tájékoztatást azoffice@konyveltessvelunk.hu címen.

A jövő héten megírom hogy egy igazi könywellő miért ad mindenről számlát, miért nem dolgozik  zsebből, zsebbe.