Járulékcsökkentés, cafeteria, és más alternatív megoldások

Minimum 240 000 forint járulékot tudunk megtakarítani neked dolgozónként!

Feltűnt, hogy a 27%-os ÁFA mellett a járulékok jelentik a legnagyobb terhet a vállalkozásodnak?

Gondold végig, ha minden dolgozód után meg tudunk neked takarítani éves szinten 240 000 forintot akkor:

  • mennyivel tudnád növelni az éves marketing keretedet, az mennyi többletbevételt generálhat?
  • versenyelőnyre tehetsz szert a konkurenciáddal szemben.
  • mennyivel több pénzt tudnál kivenni a vállalkozásodból?

 

Mindezt természetesen a törvények betartása mellett!

  • Nincs több stressz,  a „zsebibaba”  megoldások miatt.
  • Nem borul  fel a házipénztár egyenlege.
  • Nem kell több tagi hitel.
  • Nem kell félned a sértődött dolgozóid feljelentésétől.

Ha a jó a jelenlegi könyvelőd, akkor ezzel semmi újdonságot nem mondtunk a számodra.  Ha annyira jó, akkor eleve nem is te kutatnál a pénztárcakímélő megoldások után.  Az is lehet, hogy mondott ezzel kapcsolatban valamit, csak nem értetted meg, mert nem a vállalkozók nyelvét használja.

Számunkra fontos, hogy az ügyfeleink a lehető legkevesebb járulékot fizessék meg, ezért személyre szabottan a vállalkozás sajátosságait is figyelembe véve alakítjuk ki az adózási és járulékfizetési feltételeket.

 

   Ha a vállalkozók nyelvét beszélő, az ő problémáikra nyitott, könyvelőt, adótanácsadót keresel,

 akkor:

maximum 3 üzenetet lehet küldeni egy nap!

Vagy hívj ezen a számon:  70 420 9751

 

A telefont a könyvelő iroda egyik tulajdonosa fogja felvenni!

Te, nem csak egy ügyfél vagy, hanem az üzleti partnerünk!

Nálunk soha sem egy recepcióssal, vagy asszisztenssel fogsz tárgyalni.

 

De miért is higgyem el ezt? Ki az a Knirsch Olivér vagy a Knirschné Edina, miért válasszam az ő adótanácsadás szolgáltatásukat?

 

Mindketten nagy gyakorlattal rendelkezünk a vállalkozások működtetése és könyvelése terén.

Több mint 18 éve vagyunk vállalkozók, a mai napig megvan és működik az 1995-ben alapított első vállalkozásunk. Napi szinten nyújtjuk az adótanácsadás szolgáltatást. Gondosan kiépített kapcsolati hálóval rendelkezünk. Partnereink között megtalálhatóak, jogalkotó ügyvédi irodák, adójogra specializálódott ügyvédek és volt NAV munkatársak, akik ma a vállalkozókat segítik tudásukkal.

 

Számunkra fontos, hogy az ügyfeleink a lehető legkevesebb adót fizessék meg, ezért személyre szabottan a vállalkozás sajátosságait és a törvényeket is figyelembe véve alakítjuk ki az adózási feltételeket.

 

Ha a vállalkozók nyelvét beszélő, az ő problémáikra nyitott, adótanácsadót keresel,

 akkor:

maximum 3 üzenetet lehet küldeni egy nap!

Vagy hívj ezen a számon:  70 420 9751

 

 

A telefont a könyvelő iroda egyik tulajdonosa fogja felvenni!

Te, nem csak egy ügyfél vagy, hanem az üzleti partnerünk!

Nálunk soha sem egy recepcióssal, vagy asszisztenssel fogsz tárgyalni.

 

Hogyan zajlik egy ilyen tanácsadás?

 

telefonos egyeztetés során, rákérdezünk milyen jellegű problémában kérik a segítségünket.

Ez azért fontos, hogy személyre szabottan is felkészülhessünk a tárgyalásra. A tárgyalásra a mi irodánkban kerül sor.

 

Minden tárgyalást megelőzően kitöltünk egy titoktartási nyilatkozatot.

 

Az adó-tanácsadás óradíj alapú, melynek díja 15 000 Ft./ megkezdett óra. A díjat a tanácsadást követően, készpénzben kell kiegyenlíteni. Az átvett díjról minden esetben számlát állítunk ki (magánszemélyek esetében is). A fentiektől való eltérés nem áll módunkban.

 

Speciális esetben, lehetőség van skypon történő adó-tanácsadás-ra is, előre egyeztetett időpontban, a a  tanácsadási díjbekérő  kiegyenlítése után.

 

maximum 3 üzenetet lehet küldeni egy nap!

Vagy hívj ezen a számon:  70 420 9751

 

A telefont a könyvelő iroda egyik tulajdonosa fogja felvenni!

Te, nem csak egy ügyfél vagy, hanem az üzleti partnerünk!

Nálunk soha sem egy recepcióssal, vagy asszisztenssel fogsz tárgyalni.

 

 

Comments are closed.