Kérj visszahívást!

Ha precíz, de partnerként viselkedő, jó hangulatú könyvelőt keresel, aki adótanácsadó is egyben, kérj visszahívást!
Budapesten házhoz megyünk!

A jó cégalapítás a könyvelőnél kezdődik, nem az ügyvédnél.

Az egyes társaságokról készülő pénzügyi beszámolók hitelességének vizsgálatát jelenti. Célja, hogy a tulajdonosok, hitelezők, továbbá az adóhatóságok, valamint a potenciális befektetők is valós és megbízható információk alapján hozhassák meg üzleti döntéseiket. Könyvvizsgáló partnereink független, szakmai véleményt alkotnak a magyar előírások és a nemzetközi vagy az adott ország előírásai szerint készített pénzügyi kimutatások megbízhatóságáról. Cégvezetőként az ellenőrzésen túl szükséged van építő tanácsokra is, a szakembereink a legjobb tudásuk, tapasztalatuk birtokában segítenek neked.Mindig a számodra legkedvezőbb probléma orientált megközelítést szem előtt tartva.

Ön a mi ügyfelünk amennyiben:

Ha így szeretné vállalkozását elkezdeni, akkor Ön a jó helyen jár!

A jó cégalapítás a könyvelőnél kezdődik, nem az ügyvédnél. Szeretné tudni, hogyan történik a díjmentes cégalapítás?

7 előny amit csak mi tudunk biztosítani!

  • Díjmentes cégalapítás, több mint 15 éves tapasztalattal. Bízzon meg bennünket kft-je könyvelésével, cserébe átvállaljuk a kft alapítás teljes ügyvédi munkadíját!
  • Cégalapítás 48 órán belül: 4 ügyvédi irodával állunk kapcsolatban, hogy Önnek sürgős esetben 1 munkanapon belül tudjunk időpontot adni.
  • Díjmentes Székhelyszolgáltatás: Vegye igénybe székhelyszolgáltatásunkat, és az első 4 hónapban ezt (nettó 28 000 Ft értékben ) díjmentesen biztosítjuk!
  • Díjmentes Számvitel politika kidolgozása: A NAV által minden cég számára kötelezővé tett Számvitel politikát az Ön cégére szabottan ( 50 000 Ft értékben ) díjmentesen kidolgozzuk. (a számvitel politika hiányát a NAV akár 500 000 Ft. Bírsággal is büntetheti)
  • Díjmentes Adótanácsadás: Ügyfeleink minden negyedévben egy személyre ill. cégre szabott (30 000Ft. értékben) díjmentes adó és vállalkozásvezetési tanácsadásban részesülnek.
  • Kizárólag tapasztalt, proaktív, szakmailag és a kommunikáció terén is válogatott, illetve folyamatosan képzett könyvelőkkel dolgozunk. Az Ön anyagát kizárólag pénzügyminisztériumnál regisztrációval rendelkező, mérlegképes könyvelő kollégáink fogják könyvelni. A személyes kommunikációt az iroda tulajdonosai végzik. Nálunk nem fordulhat elő, hogy egy titkárnővel tud csak beszélni, vagy napokig nem ér el telefonon.
  • Társasági jogi szakjogász: Ügyvéd partnerünk kiváló társasági jogi szakjogász, aki kft-jét 100%-ig az Ön igényeinek megfelelően, hibátlan adminisztrációval, a lehető leggyorsabban bejegyezteti.

Gyakran felmerülő kérdések a Díjmentes cégalapítással kapcsolatban.

Mennyi pénzel kell rendelkezni egy kft megalapításához?

Az ügyvédi munkadíjat teljes egészében átvállaljuk. Ha székhelyszolgáltatásra is szüksége van, az első 4 hónapban 28.000 Ft értékben azt is díjmentesen biztosítjuk! A számvitel politika elkészítésére is szüksége lesz ezt 50 000 Ft értékben szintén díjmentesen biztosítjuk. Ami költségre Önnek számítani kell, az egyrészt az bruttó 50.000 Ft illeték, amit az államnak kell fizetni, illetve az első 2 havi könyvelési díj, nettó 50.000 Ft. Tehát amit Önnek ténylegesen fizetnie kell az alapításkor, az mindössze 100.000 Ft + egy nyilatkozat az 500 ezres törzstőke meglétéről. Amennyiben 3 millió forintos törzstőkével szeretne céget alapítani, – mi ezt javasoljuk Önnek-de gondot jelent a töke elő teremtése akkor kérje segítségünket!

Kell e hűségidőt vállalnia?

Nem. Könywellő iroda vagyunk és nem mobil szolgáltató. Az ügyfeleink elégedettek velünk, ezért nem akarnak más könyvelő irodához átmenni. Sőt a partnereiknek is minket ajánlanak. Ön bármikor felbonthatja szerződését.

Mennyi idő alatt van bejegyezve a cég?

2012 márciusával megszűnt az azonnali cégbejegyzés, a papírokat 1-2 munkanap alatt elkészítjük a többi a cégbíróságon múlik, általában 1 héttel kell számolni.

Ki lehet, és ki nem lehet ügyvezető?

Nagykorú, cselekvőképes személy lehet ügyvezető, ha nem áll eltiltás hatálya alatt. Nem lehet ügyvezető akit bíróság eltiltott, vagy aki ügyvezető / beltag / többségi tulajdonos volt olyan cégben, ami jelentős adótartozást halmozott fel, felfüggesztették az adószámát, vagy felszámoltak, és a felszámolás befejeltétől még nem telt el 5 év.

Milyen papírokra van szükség?

Az összes tulajdonos és alapító személyi igazolványára, lakcímkártyájára, adókártyájára, taj kártyájára, és a székhely tulajdonosai és haszonélvezői által 2 tanú előtt aláírt székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatra. (Ha igénybe veszi három hónapig ingyenes székhelyszolgáltatásunkat, akkor ezt biztosítjuk.)

OK! Akkor alapíthatunk Önnek díjmentesen egy kft-t?

Most már tudja kivel fog beszélni, de mit és hogyan kell megbeszélnünk?Hogyan zajlik egy ilyen beszélgetés? Először is, ez egy garantáltan szakzsargon mentes telefonbeszélgetés lesz. Tiszteletben tartom, hogy Önnek ebben nincs még rutinja. Gondolom, a saját szakmájában van, ahhoz meg lehet, hogy én nem értek annyira. Ezért a célom az, hogy megértsük egymást, felvilágosítsam és nem az, hogy még jobban összezavarjam. Megbeszéljük röviden, hogy milyen cégre lesz szüksége Ha Ön is úgy tartja jónak, egyeztetünk egy időpontot és kap tőlünk egy: személyre szabott díjmentes konzultációt az induló cége adózásával és járulék fizetésével kapcsolatban Ha SOS a cégalapítás, akkor rendkívül gyorsan kérünk Önnek egy időpontot az ügyvédtől az aláíráshoz Ha a telefonhívás nem sikerült, mert nem tudtam felvenni akkor ugyanarról a számról vissza fogom Önt hívni maximum 2 órán belül.

Cégalapítás, Könyvelés Budapest Knirsch Olivér és Knirschné Edina

Mindketten nagy gyakorlattal rendelkezünk cégalapítás, és a vállalkozások működtetése és könyvelése terén. Az elmúlt 10 évben, több, mint 100 cég, alapítvány és egyesület alapításában, illetve továbbfejlesztésében vettünk részt számos iparágban. Gondosan kiépített kapcsolati hálóval rendelkezünk. Partnereink között megtalálhatóak, jogalkotó ügyvédi irodák, adójogra specializálódott ügyvédek és volt NAV munkatársak, akik ma a vállalkozókat segítik tudásukkal. Számunkra fontos, hogy az ügyfeleink a kezdetektől gazdaságosan üzemeljenek, ezért személyre szabottan a vállalkozás sajátosságait és a törvényeket is figyelembe véve alakítjuk ki a könyvelésüket.

Te, nem csak egy ügyfél vagy, hanem az üzleti partnerünk!

Nálunk soha sem egy recepcióssal, vagy asszisztenssel fogsz tárgyalni. De miért is higgyem el ezt? Ki az a Knirsch Olivér vagy a Knirschné Edina, miért hallgassak rájuk bérszámfejtéssel kapcsolatban? Mindketten nagy gyakorlattal rendelkezünk a vállalkozások működtetése és a munkajogi problémáinak terén. Több mint 18 éve vagyunk munkaadók, ez alatt a 18 év alatt csak a saját vállalkozásainkban majdnem 100 alkalmazottal volt dolgunk. Az ügyfeleinknél több min ezer munkavállaló fordult meg ennyi idő alatt. Van víziónk és küldetésünk! A cégkódexünk mottójául ezt az a gondolatot választottuk: „Őszintén éreztetni a másik emberrel, hogy fontos!”
Hívj most

Cégünkről

Az Opticont könyvelőiroda 3-5 fő feletti cégek, kft-k, alapítványok, egyesületek költséghatékony, korrekt és precíz gazdasági partnere. Mottónk, hogy maradjon nálad több legálisan.